Vito Weis je en tistih umetnikov, ki je zasvojen z ustvarjanjem. V predstavi Slaba družba se sprašuje o svojem doživljanju izolacije tako službeno kot osebno. Ker je predstava zelo intimna in ranljiva hkrati, je na njej še bolj pomemben stik z živo publiko. Vito jo je napisal med karanteno. Zato je odsev doživljanja tega trenutka, ki se zdi neskončen. Tokrat je bilo na premieri izbranih deset gledalcev in živahen aplavz je bil nagrada za uspešno opravljeno delo. Vito Weis, ena najbolj prepoznavnih igralskih prezenc, ki brezkompromisno stopa pred občinstvo, je tokrat udaril s samostojnim avtorskim prvencem. A ga je pri snovanju presenetila nenadnost pandemije in porušila vse zamisli in nastavke. Porušila je avtorjev ustvarjalni (ne)mir in pristop, saj je ne nazadnje do temeljev zamajala prav vsa pravila človekovega delovanja, tudi umetniškega, obenem pa razprla nova, neznana obzorja in možnost za drugačne premisleke. Z izolacijo je prinesla tudi izjemno močno psihično negotovost in … novo družbo. Naenkrat smo ostali sami, sami s seboj.
Slaba družba je tako čisti odlitek duha časa, ki krvavo potrebuje gledalce. Odlitek, oluščen besed in malone vseh odrskih iluzij, a vendarle polnokrvna gledališka izkušnja. Odlitek, ki se gledalcu ne vsiljuje, a mu ponudi »mnogobarvno« jukstapozicijo gledaliških slik, s katerimi se avtor dotakne številnih žgočih vprašanj trenutka, ki ga živimo. Hkrati pa začinjeno z glasbo iz nekih drugih časov, časov neke druge epidemije.
Ustvarjalci Svetovanje za režijo: Žiga Divjak Svetovanje za gib: Nina Pertot Weis Svetovanje za glasbo in oblikovanje zvoka: Tomaž Grom Dramaturško svetovanje in pomoč pri konceptu: Žiga Divjak, Nina Pertot Weis, Tomaž Grom Oblikovanje luči: Vito Weis, Igor Remeta Scenografija in kostumografija: Vito Weis Vodja tehnike: Igor Remeta Producentki: Tina Dobnik (Nova pošta), Nika Bezeljak (Moment)