41 poslikanih vrtnih palčkov, ki po novem krasijo fasado Galerije Hest v Mariboru, poskuša na humoren način opozoriti na vsesplošno prisotnost kiča na mariborskih ulicah. Umetniki so na sebi lasten način, bolj ali manj uspešno, preslikali/preoblikovali palčke in jim namenili novo vlogo. S svojo »atraktivno« podobo naj bi opozarjali na pomanjkanje čuta za umetnost in kulturo nasploh.
Ali je intervencija umetnika dovolj, da iz kičastega vrtnega palčka nastane umetnina? Ali kič zavira ali lahko celo spodbuja umetnost? Koliko je z uporabo kiča možno ukazati na problematiko le-tega? Morda le v tej meri, da spodbudi interes ali sproži polemiko? Ali bodo pisane podobe vrtnih palčkov na fasadah Galerije Hest dregnile v osje gnezdo? Jih bodo res opazili tisti, katerim so namenjeni? Bo Maribor po kulturnem prestolovanju Kulturno središče z veliko začetnico? In, ali je mogoče s »pocukranim« vrtnim palčkom, ki se ga je dotaknila roka umetnika, pregnati kič? Presodite sami. Hec pa je, a ne?