Film, ki je polnokrvni prvenec v pravem pomenu te besede, je bil posnet z izjemno nizkim proračunom in v samo 14 snemalnih dneh. Snemanje je potekalo na slovenski obali, v dveh tednih julija 2010. Film je bil v celoti posnet v digitalni tehnologiji s fotoaparatom Canon D7, ter praktično brez uporabe umetne svetlobe, kar je bil izjemen zalogaj za direktorja fotografije Marka Brdarja. Snemali so ga iz roke, režiser in snemalec pa sta ustvarila veliko drznih kadrov, kar ustreza atmosferi filma. V filmu ni nobenih upočasnjenih posnetkov ali kakršnihkoli režijskih postopkov, ki bi film izumetničili. Kamera ves čas spremlja protagoniste le redko jih izpusti iz pogleda, kajti to je film o njih, z njimi v film vstopimo in z njimi odidemo. Zvok v filmu ne prevladuje, glasba pa je produkt skupine New Wave Syria, ki ni bila napisana posebej za film, ampak je bila izbrana že pred snemanjem. Pri montaži je sodeloval priznani in večkrat nagrajeni slovenski režiser Janez Lapajne, s katerim je Nejc Gazvoda sodeloval že v preteklosti.